Arī mediji piedalās meteo – viedokļa veidošanā mūsu līdzcilvēku vidū. Šķiet, tas zināms visiem. Kur gan citur saņemam ļoti svarīgo informāciju: tekošās laika prognozes. No visiem medijiem biezā slānī. Laika ziņu laiks vienmēr ir goda vietā, un tieši šo "meteo" brīdi visi skanošo un rādošo mediju patērētāji (klausītāji, skatītāji...) gaida neatkarīgi no politiskās, reliģiskās u.c. pārliecības. Nu jā...
... bet, šķiet, mediju telpā ar šīm vienkāršajā laika ziņām nepietiek. Vajadzīga cita meteo piešprice. Arī mediji – kā zināms, cīnās ar saviem konkurentiem. Cīnās par saviem reitingiem, tirāžām. Kā tad necīnīsimies, ja priekšnieki (īpašnieki, pārvaldnieki...) paģērē "līdz pulksten divpadsmitiem – lai būtu viens reitinga punkts klāt". Ja nē, tad "durvis ir tur". Protams, politikas kaislības uzbangojas, ekonomisko oligarhu kārtējie atmaskojumi – caur medijiem ir visu mutēs. Taču – reizēm ir tādi tukši un pelēki brīži, kad pat izstiepjoties ... t… [Lasīt vairāk]